fredag 24. april 2009

Hagepuslerier

Tiden er her for å begynne litt i hagen, men aller føst må jeg si til min kjære niese Silje at det desverre ikke er noen bilder av meg på hesteryggen du får heller dannet deg et indre bilde på hvordan det må se ut :-)
Nå over til litt hagepusling. Vi har mye plen her vi bor, men så er det slik at vi bare leier huset og hagen så vi kan ikke gjøre hva som helst. det vi imidlertid kan er å plante i potter og kar og det vi finner for godt å plante i. I dag syklet Randi og jeg inn til Krokstadelva og kjøpte ti stemorsblomster, en sitrontimian som er gul og fin i bladene og som kommer med lilla blomster. Vi gleder oss til å se om det kommer blomster på nå i år :-)






Vi kjøpte også to tusenfryd blomster som var så nusselige at vi bare måtte kjøpe dem. Det blir alltid slik når vi dra på blomsterhandel. Vi skulle bare ha noen stemorsblomster og ender opp med litt mer :-). Nå er det slik at jeg ikke hadde noen bilder av "hagen" vår enda så jeg "lånte" bilder til illustrasjon :-). Vårt digitale kamera er ikke helt friskt så vi får ikke tatt bilder med det så jeg får vente til jeg får tatt noen så skal jeg legge ut hagebilder. I mellomtiden får alle kose seg i det "fine" været som måtte være der du er og ha en fortreffelig helg.

Guds velsignelse.

1 kommentar:

Silje+Hans sa...

begynner å bli en stund siden siste oppdatering her....